
San Francisco'daki Merkez Twitter binasının üst kısmındaki iki 240 parça kuş logosundan biri, yeni bir konsolide çevrimiçi pazarın tanıtımı nedeniyle felaketle karşılaştı.
Bu yılın başında, logoyu 34.000 dolara satın alan çevrimiçi pazar, Nevada çölünde havaya atlandı.
12 metre logo kuşu
Elon Musk'un sosyal medya platformu Twitter'ı satın aldıktan ve logosunu X olarak değiştirdikten sonra 12 metrelik kuş logosu satışa sunuldu.
Ditchit yaklaşık 240 adet logo satın almıştı. Şirket, çevrimiçi pazarın uygulanmasını tanıtmak için logoyu yakarak reklam yapmaya karar verdi.
YouTube'a yüklenen bir videoda Ditchit, Musk Twitter ve inisiyatif hedefleri arasında bazı paralellikler çizmeye çalıştı.
“Elon Musk, Twitter'ı ifade özgürlüğünü desteklemek için X olarak düşürdü. Yerel pazar yerleri için de aynısını yapıyoruz” dedi.