Bu müşterilerin çalışanlarının siber güvenlik becerilerini geliştirmelerine yardımcı olmak için Kaspersky, ödüllü Kaspersky Automated Security Awareness Platform'un (ASAP) şirket içi sürümünü tanıttı. İnternet kullanmadan çalışabilme özelliğine sahip olan platform, şirketlere verileri ve altyapıları üzerinde tam kontrol imkanı sunuyor.
Kaspersky'nin BT profesyonelleri arasında yaptığı ankete göre, dünya çapındaki şirketlerin %77'si ve Orta Doğu, Türkiye ve Afrika'daki (META bölgesi) şirketlerin %78'i son iki yılda en az bir siber olay yaşadı. Bu siber olayların çoğu insan faktörlerinden kaynaklanmıştır. Şirketlerin gelecekte olası siber olayları önlemek için almayı düşündüğü önlemler arasında hem BT çalışanlarına (küresel olarak %37 ve META bölgesinde %39) hem de BT ile ilgisi olmayan diğer departmanların çalışanlarına (küresel olarak %31) özel eğitimlerin uygulanması yer alıyor. ve %29'u META bölgesinde) yer almaktadır. Araştırmada bu oranlar Türkiye için sırasıyla yüzde 49 ve yüzde 20 olarak ölçülüyor.
Şirketlerdeki çalışanların siber güvenlik becerilerini geliştirmeye yönelik en etkili araçlardan biri olan Kaspersky Automated Security Awareness Platform, 75'ten fazla ülkede 2 milyondan fazla çalışanın siber güvenlik becerilerini geliştiren kuruluşlar tarafından kullanılıyor. Kaspersky'nin müşterileri arasında yaptığı bir ankete göre, ASAP eğitimini tamamlayan kişilerin %85'inden fazlası kullanıcı davranışlarının daha dikkatli ve temkinli hale geldiğini söyledi.
Kaspersky'nin maksimum gizliliği garanti eden yeni dahili Güvenlik Farkındalığı çözümü
Kaspersky artık ASAP çözümünü dahili bir model olarak da sunuyor. Bu, doğrudan müşterinin altyapısına kurulabileceği, müşterinin kendi sunucularını kullanabileceği ve dolayısıyla geliştirici dahil hiçbir yabancının bu çözüme erişemeyeceği anlamına gelir. Bu özellikle fintech, imalat, sağlık ve devlet sektörleri gibi maksimum gizlilik gerektiren şirketler için önemlidir.
Ayrıca, endüstriyel siber güvenlik ve uzaktan çalışmaya yönelik bilgi güvenliği de dahil olmak üzere tüm önemli siber güvenlik sorunlarını kapsayan bir ASAP çözümüyle, Avrupa'daki NIS2 direktifi gibi düzenleyici yükümlülüklere tabi şirketlerin, üst düzey yönetim de dahil olmak üzere tüm çalışanları için düzenli olarak bir siber güvenlik eğitimini takip etmesi gerekiyor. yükümlülüklerini daha kolay yerine getirebilirler.
Kaspersky'nin dijital okuryazarlığı geliştirmeye yönelik sosyal yardım çözümü, derecelendirmelerde düzenli olarak lider konumda yer alıyor. En son 2024 Güvenlik Farkındalığı ve Eğitim Araçları Duygusal Ayak İzi raporunda Kaspersky Güvenlik Farkındalığı programı bir kez daha %90'lık Net Duygusal Ayak İzi elde etti Şampiyon açıkladı. Başka bir deyişle ürünü kullanmak müşteriler üzerinde yüksek duygusal etki yaratmaktadır. Kullanıcılar, ürünün en iyi özellikleri arasında simüle edilmiş saldırıları ve konuların genişliğini belirtiyor. Ayrıca, BT yönetiminin kolaylığı, beceri geliştirme çözümlerinin kullanılabilirliği ve kalitesi, sağlayıcıların temel özellikleri arasındadır.
Kaspersky Security Awareness Kıdemli Ürün Pazarlama Müdürü Tatyana ŞumaylovaDiyor: “Kurumun büyüklüğü veya faaliyet alanı ne olursa olsun, dijital okuryazarlık seviyelerini artırmak her çalışan için hayati önem taşıyor. Bir siber güvenlik şirketi olarak, güvenliğe duyarlı şirketlerde bile çalışanların dijital okuryazarlığı öğrenen araçlara erişmesini sağlıyoruz. siber tehditleri tanıyabiliyor ve bunlara karşı koyabiliyor Kaspersky Automated Security “Farkındalık Platformu güncellemeleri sayesinde, şirket içi sürüm artık bulut sürümüyle aynı işlevselliğe sahip ve kullanıcılara eğitim materyallerine İnternet bağlantısı olmadan erişme olanağı sunma avantajına sahip.”
Kaspersky Automated Security Awareness Platform hakkında daha fazla bilgi için web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası
—–Sponsorlu Bağlantılar—–