Bir Twitter rakibi olan Bluesky, ek fon ve ilk ücretli hizmetini duyurdu. Şirket, halka açık bir şirket haline geldiğinde toplam 8 milyon dolarlık başlangıç fonu topladığını duyurdu.
Bu fonların ekip, fon operasyonları ve altyapının genişletilmesi ve Bluesky uygulamasını destekleyen AT protokolünün genişletilmesi için kullanılacağı belirtildi.
GELENEKSEL REKLAMCILIK HAKİM OLMAYACAK
Bluesky, geleneksel reklamcılığın baskın olmayacağı, kullanıcıların verilerinin sahibi olabileceği ve her zaman ayrılma özgürlüğüne sahip olabileceği bir protokol oluşturmayı hedefliyor.
İLK ÖDEME HİZMETLERİ ÖZEL ALANLAR
Şirket, ücretli hizmetlerinin ilki olarak özel alan adları sunacak ve popüler alan adı kayıt şirketi Namecheap ile ortaklık yapacak. İleride başka hizmetlerin de sunulabileceği belirtiliyor.
BLUESKY NE ZAMAN ÇIKACAK?
Meta’nın Threads platformu kullanıcılara hitap etse de Twitter’ın eski CEO’sunun kuruluşu olan Bluesky, halen davet kodu sistemi ile çalışıyor.
Davet kodu olmadan üyelik alamayan kullanıcılar bunun yerine e-posta adreslerini Bluesky’ye girerek bekleme listesine kaydolurlar.
Twitter’ın rakip platformu Bluesky’nin ne zaman piyasaya çıkacağı bilinmiyor.
Yoruma kapalı.