MHRS neden açılmıyor? MHRS’ye erişemiyorum, çözümü nedir? MHRS sorun ve çözümü açmıyor

MHRS merkezi doktor randevu sistemi, çoklu erişim modlarına sahip bir Sağlık Bakanlığı hizmeti olarak da açıklanabilir. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığına sahip kişiler bu sistem üzerinden Sağlık Bakanlığına bağlı kamu sağlık kuruluşlarına ulaşabiliyor ve çeşitli işlemleri bu sistem üzerinden gerçekleştirebiliyor.

MHRS neden açılmıyor?

Randevu alma, randevu iptal etme, farklı sağlık kurum ve kuruluşları ya da doktorlarla iletişime geçme gibi çeşitli işlemlere olanak sağlayan MHRS sisteminin yanı sıra bu hizmet için kurulmuş olan ALO 182 çağrı merkezini de arayabilirsiniz. Ancak günümüzde pek çok işlemde olduğu gibi hastanelerden ve çeşitli sağlık kuruluşlarından online randevu almak da mümkün.

MHRS sistemi, hem e-Devlet sistemi üzerinden hem de mobil cihazlara indirilebilir uygulamalar aracılığıyla hızlı ve kolay erişilebilen bir sistemdir. Ancak çeşitli sebeplerden dolayı bazı durumlarda MHRS hiçbir sistemde açılıp görüntülenmeyebilir. Bu durumlarda öncelikle sorunun nedenini anlamalısınız.

MHRS’ye erişemiyorum, çözümü nedir?

Tüm Türk vatandaşları internet üzerinden erişebilecekleri uygulama ve web siteleri aracılığıyla çeşitli sağlık hizmetlerinden yararlanabilmektedir. Bu durum sonucunda geliştirilen MHRS sistemi, randevuların kolaylıkla alınmasına olanak sağlayan bir sistemdir. Ancak bazı durumlarda MHRS’nin açılmaması sorunu ortaya çıkabiliyor ve çözüme ihtiyaç duyulabiliyor. Eğer böyle bir sorun oluşursa öncelikle böyle bir sorunun neden oluştuğunu doğru bir şekilde tespit etmeniz gerekir.

Öncelikle sorun sistemin kendisinden kaynaklanıyor olabilir. Trafiğin yoğun olduğu saatlerde sisteme erişmeye çalışırsanız bazen sisteme erişemeyebilirsiniz. Bu gibi durumlarda belli bir süre bekledikten sonra tekrar sisteme giriş yapmayı denemeniz gerekmektedir. Bunun dışında sorunun nedenleri ve çözümleri şu şekilde olabilir:

  • İnternet bağlantısının zayıf olması nedeniyle erişim mümkün olmayabilir. Bağlantı kontrol edilmelidir.
  • Mobil uygulama aracılığıyla oturum açmaya çalışıyorsanız uygulamayı yenileyip tekrar oturum açmanız sorunu çözebilir.
  • Giriş sırasında girilen kullanıcı adı ve şifre kontrol edilmeli ve doğruluğundan emin olunmalıdır.
  • Uygulama üzerinden giriş yapıp sisteminizden kaynaklanan bir sorun olmadığından emin olmanız durumunda uygulamayı tamamen silip tekrar yüklemeniz de sorunun çözümünü sağlayabilir.
  • Tüm yöntemleri denemenize rağmen hala giriş yapamıyorsanız [email protected] ​​adresine yazarak sorununuzu iletebilirsiniz. Bu sayede ilgili birimlerden destek alabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir