Let’s travel together.

Kuşaklar üstü moda anlayışında uçurum büyüyor – Son Dakika Teknoloji Haberleri


Devamlı değişen moda trendlerini kovuşturmak giderek zorlaşırken, kuşakların giyim tarzları arasındaki uçurum da büyüyor. YPulse’nin kuşakların giyim tarzlarına ışık tutan araştırmasına gore, Y jenerasyonu %29’la ilk sıraya spor ve rahat ev giysilerini koyarken, Z kuşağının üçte biri (%32) ise sokak tarzını benimsiyor. Modada her geçen gün daha çok söz sahibi olan sokak stilinin ve spor kıyafetlerin liderliğini ise hoodie’ler üstüne alıyor.Kapüşonlu sweatshirt olarak da tanımlanabilecek hoodie’lerin Y ve Z’lerin ortak tercihi olarak kuşaklar üstü bir konuma ulaştığını söyleyen Shout Kurucusu Sabri Korkmaz, “Dijitalleşmenin yaygınlaşması insan ilişkilerini toplumsal medya platformlarına kaydırırken, toplumun dinamiklerini de değiştiriyor. İnsanlar beğeni ve tercihlerine toplumsal medyanın etkisiyle yön verirken, markaların tüketicilere hangi tür ürünlerle hitap etmesi gerektiği de bu koşullara gore belirleniyor. Bundan en oldukça etkilenen sektörlerin başlangıcında ise moda geliyor. Şu sebeple günün trendini toplumsal medyadaki çoğunluk belirlerken, bu tarz şeyleri takip etmeyen erişkin kesimin alışveriş alışkanlıkları genç nesle gore farklılık gösteriyor. Jenerasyonların aynı türde satın almış olduğu hoodie şeklinde giysiler ise hem biçim hem de işlevsel özellikleriyle kuşakların buluşma noktası oluyor” dedi.KONFORLU GİYİM TARZININ YENİ TRENDİ: HOODİE’LERİçinde rahat hareket edilen, çoğunlukla oversize (büyük gövde) ve kişinin özgürlük alanını sakınan ferah kıyafetlerin öne çıktığını belirten Sabri Korkmaz, “Tüm mevsimlerdeki hava şartlarını kullanıcılar için konforlu kılmanın yanı sıra birçok özelliği ile modanın kendisine dönüşen kıyafetlerden önde gelen hoodie’ler, gençler başta olmak suretiyle değişik yaş aralığındaki kişiler tarafınca yaygın olarak giyiliyor. Bunun sebeplerinin temelinde ise hoodie’lerin görünümleri sebebiyle değişik beğenilere haiz insanlara biçim yaratma fırsatı sunması içeriyor. Her bütçeye haiz kişinin satın alabileceği hoodie’ler, markaların da ürün çeşitliliği oluşturmasına kapı aralarken, üretim kapasitesini artırmalarını sağlıyor” dedi. HOODİE PAZARI 2028’DE 148,52 MİLYAR DOLARA ULAŞACAKHoodie’lerin artık kendi başına bir pazara dönüştüğünün altını çizen Shout Kurucusu Sabri Korkmaz, “Hoodie’lerin yükselen popülaritesi markaların üretimlerini artırmalarının yolunu açtı. 2021’de 124,10 milyar dolar değerinde olan hoodie pazarının, 2028’e kadar 148,52 milyar dolara yetişmesi umut ediliyor. Devamlı gelişen teknoloji ve değişen yaşam stilleriyle beraber bu alanda değişik tasarımlar yapılarak yeni moda anlayışlarının yaratılacağı da öngörülüyor. Ikimiz de hoodie’lerden t-shirtlere, pantolondan şortlara kadar filtreleme özelliğine haiz platformumuzla her kitleden kullanıcımızın alışveriş yolculuklarını keyifli bir serüvene dönüştürüyoruz. Tasarım ve kumaş standardını devamlı olarak iyileştirmeye odaklandığımız ürünlerimizle, modayı konforlu bir alan haline getiriyoruz. Shout.com.tr platformumuzla tüketicilerimize güvenli ve süratli alışveriş olanağı tanıyor ve ürünleri yakından incelemek isteyen müşterilerimiz için de satış noktalarımızda hizmet veriyoruz. Bu sayede hem pazarın büyümesine katkıda bulunuyor, hem de tüketicilere modaya giden yolu açıyoruz” şeklinde konuştu.


NTV’yi toplumsal medyadan takip edin

Yoruma kapalı.

uaeupdates.com deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler seo paket casibom