Hepsiburada’nın Efsane Kasım’ı Hızlı Başladı, İlk 6 Günde 7,5 Milyon Ürün Satıldı – Son Dakika Teknoloji Haberleri
Hepsiburada’nın “Efsane Kasım”ı, indirim sürecinin avantajlarını kaçırmak istemeyen müşterilerin yoğun ilgisiyle başladı.(*6*)
Türkiye’nin binlerce hususi markasının katılımıyla 1-6 Kasım içinde “Efsane Marka Günleri” ile başlamış olan Efsane Kasım’ın ilk 6 gününde satış rekorları kırıldı. (*6*)
TOPLAM SİPARİŞ 2,5 KATINA YÜKSELDİ, 7,5 MİLYONUN ÜZERİNDE ÜRÜN TESLİM EDİLDİ(*6*)
Hepsiburada platformu üstünden Efsane Kasım’ın ilk 6 gününde verilen toplam sipariş sayısı geçen senenin aynı dönemine kıyasla 2,5 kat arttı, 7,5 milyonun üstünde ürün satıldı. Efsane Kasım’ın avantajlarını kullanan satın alan sayısı geçen senenin ortalama 2 katına çıkarken Kasım ayının ilk 6 gününde Hepsiburada’nın ziyaretçi sayısı geçen senenin aynı günlerine kıyasla %70 artışla 110 milyonun üstüne çıktı. Ek olarak Hepsiburada mobil uygulaması, 1, 3 ve 4 Kasım tarihlerinde AppStore’da en fazlaca indirilen uygulama oldu, 1-6 Kasım tarihleri içinde Google Play Store’da ise en fazlaca indirilen ilk üç uygulama içinde yer aldı.(*6*)
EN FAZLA ALIŞVERİŞ 20.00 – 23.00 SAATLERİ ARASINDA(*6*)
İstanbul, Ankara, İzmir’in peşinden Efsane Kasım’a yoğun ilgi gösteren şehirler Bursa, Kocaeli, Antalya ve Konya olurken, Hepsiburada müşterileri alışveriş için en fazlaca akşam 20 ile 23 saatleri arasını tercih etti.(*6*)
EN ÇOK SATILAN ÜRÜNLER DETERJAN VE TUVALET KÂĞIDI; EV ALETLERİNDE LİDER AİRFRYER (*6*)
Müşteriler Efsane Kasım’ın ilk 6 gününde en fazlaca temel tüketim, besin, giyim, elektrikli ev aletleri, züccaciye ve sıhhat-güzellik kategorilerine ilgi gösterdi. (*6*)
Hepsiburada platformu üstünden ilk altı günde en fazlaca sipariş verilen ürünler ise çamaşır deterjanı, bulaşık deterjanı tableti, hela kâğıdı, ev giyim/iç çamaşırı, kakaolu fındık kreması, nano jel yastık ve bebek bezi oldu. Elektrikli ev aletleri kategorisinin en fazlaca satan ürünü ise Airfryer oldu.(*6*)
KASIMDA ALIP ŞUBATTA TAKSİTLE ÖDEMEYE YOĞUN İLGİ (*6*)
Bu Kasım’da “Akıllı Alışveriş Platformu” olarak konumlanan Hepsiburada’nın, aile bütçelerini en fazlaca rahatlatan “Şimdi Al Şubatta Taksitle Öde” teklifine müşteriler yoğun ilgi gösterdi. Hepsiburada müşterileri kampanyaya uygun kartlarla yaptıkları alışverişlerinin %50’sinde gereksinimlerini ertelemeden, ödemelerini erteleyerek alışverişlerini tamamlarken her 3 alışverişten 1’ini Şubat sonrasında taksitlendirme imkânı kullanarak gerçekleştirdiler. (*6*)
EFSANE KASIM EKONOMİYE DE HAREKET GETİRDİ(*6*)
Hepsiburada platformunda yüz binlerce KOBİ ve satıcı da e-ticarete artan talebin etkisiyle ilk 6 günde üstün dereceli satış ve ciro hacimlerine ulaştı. Hepsiburada platformu üstünden meydana getirilen satışların mühim kısmı pazar yeri üyesi işletme ve KOBİ’ler tarafınca yapılmış oldu. (*6*)
Hepsiburada’nın Efsane Kasım’ı 7-11 Kasım ve 21-25 Kasım tarihleri içinde indirimli fiyat ve kampanyalarla devam edecek.(*6*)
Yoruma kapalı.