Let’s travel together.

Arama motoru optimizasyonu bütçeleri 2023’te artacak – Son Dakika Teknoloji Haberleri

Salgınla başlamış olan devrin en oldukca fırsat sunan sektörü e-tecim olurken, her ölçekten marka için dijitaldeki rekabet de arttı. E-Ticaretin Geleceği 2022 araştırmasına cevap veren 350 önder, 2022’de e-ticarette büyümenin önündeki en büyük engelin rekabet bulunduğunu söylemiş oldu. Kullananların satın almak istedikleri ürünlere arama motorları üstünden ulaşmış olduğu düşünüldüğünde, e-ticareti temel satış kanalları içinde konumlandıran pek oldukca şirket arama sonuçlarındaki görünürlüğe tesir eden arama motoru optimizasyonu (SEO) alanına odaklandı. Search Engine Journal tarafınca hazırlanan State of SEO raporunda, araştırma katılımcılarının yüzde 56’sının şirketlerin SEO harcamalarının gelecek yıl artacağını öngördüğü tespit edildi.

Mevzuyla ilgili değerlendirmelerini paylaşan Dataistanbul.com Dijital Medya Uzmanı Yusuf Şahin, “Dijitalde rekabet arttıkça arama motoru görünürlüğü mühim hale geliyor. Kullananların marka ve ürünlerle ilk temas noktası çoğunlukla arama motorları oluyor. Türkiye’de en oldukca kullanılan arama motoru Google da SEO kurallarına uygun emek harcamalar gerçekleştiren e-tecim sitelerini öne çıkarıyor. Pek oldukca kullanıcı arama sonuçlarının ikinci sayfasına bakmıyor” dedi.

MARKALARIN ÖNCELİKLİ TALEBİ SİTE TRAFİĞİ ARTIŞI

Search Engine Journal araştırmasının katılımcıları, işletmelerin yüzde 21,8’inin SEO hizmeti sağlayıcılarına site trafiği artışı talebiyle geldiğini kaydetti. Markaların ikinci büyük talebinin ise yüzde 18,1 ile daha iyi arama sonucu sıralamaları olduğu görüldü. “Arama motoru algoritmaları, son kullanıcının arama sürecinde en iyi deneyimi yaşaması ve markalar için adil bir yaklaşımın benimsenebilmesi için tertipli olarak güncelleniyor. Kuvvetli bir arama motoru görünürlüğü elde etmek, Pozisyon Sıfır olarak tabir edilen ilk netice olarak konumlanabilmek ve bu sayede daha oldukca site trafiği yakalayabilmek için uygun içerik kurgularına, sayfa tasarımlarına ve dijital reklamlara odaklanmak gerekiyor. Dataistanbul.com olarak tecrübe etme yanılma, hazır kalıp, ezbere dayalı klasik çalışmaların ötesinde, netice odaklı çözümler üretiyoruz. Her ölçekten marka için sunduğumuz SEO danışmanlığı hizmetimizde verilerin enerjisini markaların kârlılığına dönüştürmek için çalışıyoruz. Doğru yatırım ve dijital reklam stratejisini geliştiren şirketlerin yükselen e-tecim sektöründe konumunu güçlendirebileceğini biliyor, müşterilerimizin SEO ve pazarlama için ayırdığı bütçenin her kuruşundan en iyi verimi elde etmelerini istiyoruz” diye konuştu. 

5 TÜKETİCİDEN DÖRDÜ İLGİ DUYDUĞU ÜRÜNÜ EN KISA SÜREDE ALMAK İSTİYOR

Harcamaların yüzde 57’sinin online ortamda yapıldığı bir dönemde, dijitalin birincil harcama kanalına dönüştüğüne dikkat çeken Dataistanbul.com Dijital Medya Uzmanı Yusuf Şahin, değerlendirmelerini şu ifadelerle sonlandırdı:

“Wunderman Thompson tarafınca hazırlanan The Future Shopper araştırmasında online ortamda zayıf kullanıcı deneyimlerinin kabul edilemez olduğu vurgulanıyor. 31 bini aşkın tüketiciyle meydana getirilen araştırmada 5 tüketiciden dördünün bir ürüne ilgi duydukları an ile satın alma arasındaki süreyi mümkün olduğunca kısa tutmak istediği görülüyor. Bu da işletmelerin potansiyel müşterileriyle temas kurmuş oldukları her mecrada tutarlı bir edinim sunmasını zorunlu kılıyor. Dataistanbul.com olarak SEO danışmanlığının yanı sıra müşterilerimize e-ticarette tedarik ve yığın yatırımı, davet merkezi, depolama, kargolama süreçlerine ilişkin danışmanlık hizmeti veriyoruz. Ek olarak web tasarım, tıklama başı reklamcılık, toplumsal medya danışmanlığı, online saygınlık yönetimi şeklinde hizmetler de sunuyoruz. Bilhassa e-tecim alanında doğru ve hedef odaklı bir yol haritasına gerekseme duyan, başarı hikayeleri yazmak isteyen markalara kusursuz bir edinim oluşturmaları mevzusunda rehberlik ediyoruz.”

Yoruma kapalı.

Bebek Bakıcısı |
uaeupdates.com deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu radabet giriş Puff nesinecasino gaziantep bayan escort antep escort