UiPath, Inc., iş otomasyonu ve yapay zeka alanında liderdir. (NYSE: PATH), Türkiye'deki müşterilerini temsil eden 400'den fazla üst düzey yöneticinin katılımıyla 9 Mayıs 2024 tarihinde İstanbul'da Türkiye'nin ilk “Yapay Zeka Destekli Otomasyon Zirvesi”ne ev sahipliği yaptı. UiPath müşterileri, iş ortakları ve yüksek öğrenim kurumlarından oluşan güçlü ve deneyimli ekosistemi ile Türkiye, UiPath yapay zeka ve iş otomasyonu çözümleri ile önemli bir dönüşüm potansiyeline sahiptir. Otomasyon ve yapay zeka profesyonellerinin en büyük buluşmalarından biri olan UiPath Yapay Zeka Destekli Otomasyon Zirvesi, UiPath iş otomasyon platformunu kullanarak “en iyi uygulamaları” ve “müşteri inovasyon hikayelerini” paylaşmak için bir platform görevi gördü. Önde gelen kuruluşlardan konuşmacı ve sunum yapan isimler arasında Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı İlker Kuruöz, BSH Ev Aletleri Grubu Dijital Platform Hizmetleri Global Başkan Yardımcısı Berke Menekli, Akbank İnsan ve Kültürden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Pınar Anapa, Beko Yekta Caymaz CIO, Vodafone yer alıyor. Türkiye müşteri operasyonları, toptan satış. Türkiye Finans Katılım Bankası Stratejiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Levent Gemici ve Dijital Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Melis Tosun Arslan katıldı. Zirvenin açılış konuşmacısı olan Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Hakan Aran, UiPath Süreç Madenciliği uygulamasının bankanın operasyonel mükemmelliğini nasıl geliştirdiğine değinirken, UiPath'in otomasyon ve yapay zeka kullanımındaki başarılı yolculuğundan da bahsetti.Hakan Aran: “UiPath dijitalleşme yolculuğumuzda bizi güçlendiriyor”UiPath'in İstanbul'da düzenlediği Yapay Zeka ve Otomasyon Zirvesi'ne konuk olan İş Bankası Genel Müdürü Hakan Aran, bankanın dijitalleşme süreçleri hakkında bilgi verdi. Bu süreçteki en önemli paydaşlardan birinin 2019 yılından bu yana birlikte çalıştıkları UiPath olduğunu belirten Aran, şöyle konuştu: “Çevik yönetim yaklaşımıyla hızlı ve etkin bir şekilde kullanmaya başladığımız Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) teknolojisi, Müşterilerimize daha hızlı ve kaliteli hizmet sunma konusunda bugüne kadar 850 sürecimizi RPA ile otomatize ederek verimliliğimizi artırdık. Otomasyon fırsatlarını daha etkin tespit etmek için tüm süreç analizlerini hızlı bir şekilde gerçekleştirerek otomasyonun hızını daha da arttırıyoruz. Uipath Proses Madenciliği uygulamasıyla da kapsamlı bir şekilde bu uygulamalara ve otomasyon sistemlerine yapay zeka ve makine öğrenmesi ile geliştirilen teknolojileri eklediğimizde ihtiyacımız olan akıllı sistemlere sahip oluyoruz “Bu bize dijitalleşme yolculuğumuzda güç veriyor” dedi.Ashley Boag: “Türkiye yapay zeka ve otomasyonda bölgesel merkez haline geldi”UiPath'in EMEA Operasyon Direktörü Ashley Boag, açılış konuşmasında Türkiye'nin yapay zeka ve otomasyon ekosisteminin olgunluğunu ve bölge genelinde artan etkisini özetledi. “Türkiye, enerjik, çalışkan, adaptasyonu yüksek, teknolojik gelişmelerden yararlanmaya istekli bir çalışan profiline sahip. UiPath'in ülkedeki güçlü ekosistemi şu anda sürekli olarak büyüyor ve artık bölgesinde lider bir rol üstlenmeye ve sınırlarının ötesine genişletmeye hazır. Türkiye'deki müşteriler, UiPath iş otomasyonu platformunu kullanarak geliştirdikleri otomasyon ve yapay zeka çözümleri ile geleceğe yönelik bir bilgi tabanı oluşturuyor ve başta EMEA bölgesi olmak üzere dünya çapındaki müşterilere hizmet veriyor. “Ayrıca birçok uluslararası şirket, Türk mühendis ve yazılımcıların dünya standartlarındaki becerilerinden yararlanarak, otomasyon ve yapay zeka alanında kendi küresel mükemmeliyet merkezlerini Türkiye'de kuruyor.” Bölgesel bir merkez olarak EMEA organizasyonu içerisinde hayati bir rol oynamaktadır. “Ayrıca BSH, İş Bankası, Vodafone, Beko ve Türkiye'deki pek çok müşterimiz, UiPath'in önde gelen yapay zeka yeteneklerini benimsemekle kalmadı, aynı zamanda başarı öykülerini dünya çapındaki diğer dijital liderlerle paylaşmada da öncü oldular.”Tuğrul Cora: “Türkiye'de kurumları yapay zekayla dönüştürmenin yolculuğunda yol arkadaşıyız”UiPath Türkiye, Yunanistan, Orta Asya ve Kafkaslar Başkan Yardımcısı ve Türkiye Genel Müdürü Tuğrul Cora şunları söyledi: “UiPath iş otomasyonu platformu, yapay zeka ve otomasyonun gücünü, müşterilerimizin sürekli yenilik yapma ve çalışan motivasyonu ile birleştirerek gerçek iş değeri yaratıyor. Teknolojinin sınırlarını zorlayın.” Dijital dönüşümle ilgili ilginç hikayeler duymanın çok ilham verici olduğunu belirten Cura, şöyle konuştu: “Kamu sektörü ve özel sektörün öncü kuruluşları olan müşterilerimizin bize gösterdiği güvenden son derece memnunuz. vatandaşlarımızın ve sadık müşterilerimizin yararına iş süreçlerinde yapay zeka destekli bir dönüşüm gerçekleştirmek. İş dünyasında yapay zeka odaklı bir verimlilik paradigmasının eşiğindeyiz ve Türkiye, yapay zeka ve otomasyon kullanımında dünya lideri. İnsanların sınırsız potansiyelini ortaya çıkarmak ve insan başarısını hızlandırmak için otomasyon ve yapay zekanın dönüştürücü gücünü kullanan UiPath, “Türkiye'deki müşterilerimize destek vermekten ve bu fırsattan en iyi şekilde yararlanmalarına yardımcı olmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi. Yapay zeka yeteneklerine sahip sektör lideri iş otomasyonu platformu. UiPath iş otomasyonu platformu, eşi benzeri görülmemiş bir değer elde etme süresi sağlarken uçtan uca süreçleri anlamak, otomatikleştirmek ve yürütmek için kapsamlı bir yetenek paketi sunar. Bu, belirli müşteri ihtiyaçlarını karşılamak için yapay zeka, otomasyon, entegrasyon, veri, bağlam ve iş eylemi yeteneklerinden yararlanır. Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–