Let’s travel together.

10 kişiden 7’si haftada en az bir kez online alışveriş yapıyor – Son Dakika Teknoloji Haberleri


Son yılların en süratli yükselen sektörlerinden biri e-tecim oldu. Dönüşen alışveriş alışkanlıkları, e-ticareti pek fazlaca perakendeci için temel iş süreçlerinden biri haline getirdi. Güncel küresel araştırmalar 10 kişiden 7’sinin haftada en az bir kez online alışveriş yaptığını gösterirken, kullananların e-ticarette daha iyi deneyimler aramış olduğu da görüldü.E-tecim alanında otomasyon çözümleri üreten AfterShip tarafınca meydana getirilen bir araştırmada, 5 kullanıcıdan dördü alışverişlerde daha iyi bir kullanıcı deneyimi istediklerini belirtirken, satın alma ve ödeme süreçlerini kolaylaştıran e-tecim platformu sağlayıcıları öne çıktı.E-tecim sektöründeki son gelişimleri değerlendiren Becca Digital Technology Kurucusu Berkay Akıncı, “E-tecim, tüketiciyle pek fazlaca noktada temas kurulan bir sektör. Bu durum, alışveriş deneyimlerinin uçtan uca tasarlanmasını gerektiriyor. Kullanıcı deneyimine lojistikten yığın yönetimine pek fazlaca başlık tesir etse de, kullananların satıcıyla ilk temas etmiş olduğu nokta olan e-tecim platformlarının sunmuş olduğu tecrübe, odaklanılması ihtiyaç duyulan alanlar içinde ilk sıralarda geliyor” dedi.ÜRÜN SAYFALARINDAKİ KÖTÜ DENEYİM %14 GELİR KAYBINA YOL AÇIYORKullanıcı deneyimine odaklanan bir şirket tarafınca yürütülen bir araştırmada e-tecim sitelerinin yalnızca ürün detay sayfalarındaki fena deneyimlerin dahi %14’lük gelir yitirilmesine yol açmış olduğu tespit edildi.Hata ikazları, hazır fotoğraflar, yavaş yüklenen sayfalar ve yetersiz ürün açıklamaları benzer biçimde unsurların kullanıcı deneyimini negatif etkilediğine dikkat çeken Berkay Akıncı, “Kullanıcılar mobil cihazlarını alışverişler için sıkça kullanıyor ve bir sayfanın yüklenmesi için en fazla 3 saniye bekliyor. 3 saniyede açılmayan siteler 10 kullanıcıdan 3’ünü, 5 saniyede yüklenmeyenler ise 10 kullanıcıdan 9’unu kaybediyor. Rakamların da söylediği benzer biçimde, teknoloji ve tecrübe kaynaklı eksiklikler hem ziyaretçi hem de gelir kayıplarına yol açıyor. Becca Digital olarak her ölçek ve sektörden firmanın ürünlerini dijital ortamda satabilmeleri için gerekseme duydukları teknolojik altyapıyı hazırlıyor, işletme gereksinimlerine ve kullanıcı beklentilerine gore iyileştiriyoruz” dedi.

Berkay Akıncı

“TÜKETİCİLERİN GÜVENEBİLECEKLERİ TUTARLI E-TİCARET DENEYİMLERİ TASARLIYORUZ”E-ticaretin işletmeler için alternatif bir satış kanalı olmaktan çıkarak, işin merkezine yerleştiğini belirten Becca Digital Technology Kurucusu Berkay Akıncı, değerlendirmelerini şu ifadelerle sonlandırdı:“Geçtiğimiz iki yılda pek fazlaca ufak ve orta ölçekli perakendeci e-ticarete giriş yapmış oldu. Becca Digital olarak kendimizi bu aşamada bir dijital çözüm ortağı olarak konumlandırıyoruz. Araştırma süreçlerinin peşinden tasarladığımız kullanıcı deneyimini ve işletme gereksinimlerine hususi yazılım altyapısını kullanarak oluşturduğumuz e-tecim platformlarını anahtar teslim sunarken, müşterilerimize e-ticarette arama motoru optimizasyonu alanında da destek oluyoruz. Arama motoru rekabetinde tutarlı hedeflemelerle öne geçen müşterilerimizin kontakt yayınlarını 360 aşama toplumsal medya stratejileri oluşturarak yönetiyoruz. Sunduğumuz uçtan uca ürün ve hizmetler yardımıyla müşterilerimiz e-ticarete, kullanıcı beklentilerine uygun kurumsal bir görünümle kuvvetli bir başlangıç yapabiliyor yada mevcut platformlarını fazlaca zaman kaybetmeden dönüştürebiliyor.”


NTV’yi toplumsal medyadan takip edin

Yoruma kapalı.

Bebek Bakıcısı
uaeupdates.com deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu seo paket casibom